Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 350 total)
  • Author
    Posts
  • #6770342

    AutumnMarie53109
    Participant

    ♥ ARMY – Between 16-20weeks is when you usually get an ultrasound and the sex of your baby is determined. Honestly, anything after 16weeks you can tell..anything before that you MIGHT be able to tell but it won’t be certain….So when you get your 19wk u/s, you’ll see for sure what you’re having if your baby has it’s legs open. I’m going in a week and a half for mine, I’ll be 18wks 🙂 Good luck! ♥

    #6805707

    AutumnMarie53109
    Participant

    ♥ YAY!!!! I didnt know there was a TTC forum until just now! Now I can stop bugging the poor woman that are in week 40 and I can bug you lovely ladies! Well If you read my blog, you’ll know my husband and I lost our baby girl on June 8th, 2009. I was 38.5 wks preggo when I went into labor. It was so hard. We decided to try again IMMEDIATELY. I mean like 5days after our daughter was born was our first time. I was having an ‘off ‘ day. We have a 6yr old boy, but we wanted our girl. So here it is, like 5wks later ( She was born May 31st and passed 8days later due to complications with her heart) and Im started to feel funny again. Im absolutely exhausted out of my mind. And Im not even doing anything. I not interested in smoking or drinking anymore. I can’t seem to eat enough…AND…Ive resorted back to being ditzy as all heck ( IDK if swear words are permitted). I took a test 2 days ago and it was a BIGFN. I have my last doctors appointment later on today and Im gonna ask her to test me one more time. Id been feeling fine for weeks until about a week and half ago. Then I started feeling crummy again. Oh, and my husband has resorted into being a hormonal teenage boy. We’re like rabbits now. lol. But since my last AF was my after pregnancy AF, I have no clue when Im starting for real again or if I don’t when I should take a PT. Its just so frustrating. Im glad I found the TTC forum. Be nice to talk to people in my same situation instead of listening to all the birthing stories and being sad all over again. ♥ Jenn ♥

    #6805894

    AutumnMarie53109
    Participant

    ♥ Well, had my last Dr. Appt today for this last pregnancy. She said my cut from my c-section is completely healed and my uterus is back to normal size. I told her Id been feeling really sick lately and so give gave me a PT. BFN. But then she said it still might be too early to tell so to stay optimistic. Which I am. She then ordered me bloodwork because she said it could also be my thyroids acting up because those tend to go haywire after you have a baby. Ill find out the results for that Monday. Other than the waiting forever in the waiting rooms, it was a good doctor visit. She was sad that this was our last visit. But I’ve been seeing her since my 1st pregnancy 7yrs ago. Anything that involves ‘down there’ I run to her. So I told her, ‘ Dont worry, I plan on making another appointment with you again SOON. She smiled and told me to wait a few more weeks and then test again. But knowing me. I’ll probably be testing by Monday. LoL. ♥

    #6805897

    AutumnMarie53109
    Participant

    ♥ As for baby fat on ‘curvy’ girls. I didnt have a job when we moved out to California last year so I just sat on my butt doing nada. I’m 5’5-5’6 and I ballooned to 230lbs, NOT PREGNANT. I’ve always been a heavy girl but not THAT heavy. And I hide it well. I’m big chested and I have the unflattering ‘ Kangaroo Pouch’. So the right pair of Jeans and the nice long shirt, you’d never know I was over 200lbs. Well when I got pregnant, the nausea and the vomitting was soo bad, I lost 30lbs in the first 3months. I was soo sick skinney. After the nausea and vomitting calmed down, I started gaining weight again. I gained those 30lbs right back during my whole pregnancy but it only went to my stomach. So for once I got to be the cute skinny girl with the baby bump. lol. I loved it, because I could wear tight shirts and not hear ‘ Ooo, she don’t need to be wearing that ‘ but instead ‘ Awww, look how big your baby bump is getting’. I lost 23lbs after the baby was born, but I just found out I gained 3 more. So now that Im ‘Good to go ‘ Im gonna start exercising. Everyones pregnancy is different though. With my first baby. I gained 25-30lbs…ALL OVER…I was HUGE!!! lol. I hope you get to be one of those cute baby bumped girls…minus all the vomitting to get there or course 🙂 ♥ Jenn ♥

    #6806170

    AutumnMarie53109
    Participant

    ♥ Sooo. I’m still feeling sick to my stomache with things I eat & drink. My DH asked me to go buy beer last night. I thought it was for him but no he wanted US to drink. I had 2 and was like BLEGH! Well last night we ‘tried’ again. 🙂 And then about 5am I woke up with stomache cramps. I thought great, Im about to start. It got so bad I even went and put a liner on just incase. Then when I really woke up this morning, I was fine, no AF. My cramps went away after I went potty. So maybe I just had an upset stomache. But tonight, my DH has planned for us to have a double date and have a Margarita night. Sounds good. But Im nervous about drinking since Ive been feeling like crap. Ugh! Its soo frustrating! You’d think after JUST having a baby I could figure my body out by now…but nooo. So tonight, Ill either be completely drunk off my rear end, or Ill be barfing my brains out after the first sip. Does that count as a pregnancy test ?? LoL. ♥

    #6806361

    AutumnMarie53109
    Participant

    ♥ OKAY!!! FUNNY/BLONDE MOMENT FOR ME! So everyone here, including myself is fearing AF’s visit. I had to go tinkle a moment ago. Well. When I wiped I noticed a small red drop on my hand. I thought ‘D*mnit!’ but there was nothing, not a single drop on the toilet paper. Thought..thats odd. Now heres the thing. I took my glasses off earlier and didnt feel I needed them to pee. So I brought my hand a lil closer and realized my dumbbutt got a small amount of nail polish on my hand while I was doing my nails earlier. Its Cranberry Flame. A dark red color. I almost had a heart attack over nail polish. Sad. But I thought it was worth sharing. ♥

    #6806437

    AutumnMarie53109
    Participant

    ♥ BAH! If I go by May 31st being my delivery date and the start of my AF after labor, I would be 6wks preggo if I am. Took a PT this morning with my FMU & BFN….BAH! I don’t want to start my REAL AF but it’s so annoying not knowing when its gonna come & if Im pregnant how far along I am. AND I took a REAL PT. Not a cheapo. So….BAH! lol. ♥

    #6939020

    AutumnMarie53109
    Participant

    ♥ DON’T FORGET ABOUT ME!!!! I GOT ME A NOVEMBER-DECEMBER BABY GROWING! I put the 2 months because I’m DUE December 5th, but I’m getting a C-Section Dec 1st. But I have a feeling I may go into labor earlier than that. So…NOVEMBER-DECEMBER here! ♥

    #6942003

    AutumnMarie53109
    Participant

    ♥ So I’m 18 weeks….and at the bottom of my 18 weeks description it says ‘ If you have a stethoscope at home, you can now hear the baby’s heartbeat yourself. ‘…….How accurate do you think this is ? I tried…I can only find MY heartbeat. But I do believe I hear kicking whereas I can’t feel it yet….Any ideas ? ♥

    #6942886

    AutumnMarie53109
    Participant

    ♥ GUESS WHO IS JOINING THE CLUB LADIES!!!! Found out Saturday that we’re expecting again! I’m estimated 4-5wks but we still don’t know for sure because I never actually got my AF after my miscarriage in January. But my hcg levels have gone up from 34.6 to 96. in 2 days and I get my first U/S April 15th! YAY To Us All !!!!! ♥

    #6942973

    AutumnMarie53109
    Participant

    ♥ HAPPY EASTER TO ALL!! ♥

    #6942974

    AutumnMarie53109
    Participant

    ♥ 3BOYS – I AM a walking nympho….but since getting pregnant ( I’m appx 5wks) I’m soooo not interested. If we’re in bed, I’m sleeping. At first DH was like ‘ I dont want to have sex until we know everything is okay ‘ That last 2-3days. Then he wanted me. So I gave in. Absolutely uncomfortable. I mean don’t get me wrong. I ALWAYS enjoy it, I just really wasn’t in the mood. I think we ‘ve had sex once more since then. And we’re VERY active. But seriously…right now….let me sleep! And…. TMI….as far as ‘going down south’…..Yeah, not gonna happen….I’m nauseous….I dont want ANYTHING in my mouth. lol. My poor hubby. ♥

    #6943066

    AutumnMarie53109
    Participant

    ♥ So today was an EXTREMELY stressful day at work. To top it off, one of my disabled students (who is 6ft and maybe 230lbs solid ) accidentally lost his balance and tumbled down the steps while getting off the bus. Well he was okay because HE USED ME BREAK HIS FALL! He didn’t knock me down or fall ON me, but his arm stretched out and hit me in the chest and for half a second I felt the wind knocked outta me. I went into the school after making sure he was okay, and tried to calm myself down in an empty room because my hormones went NUTS. I wanted to cry and throw up all in the same time. Thankfully I didn’t do either and a few moments later I felt fine. I’m really scared though. Not because of what happened but because all day ( even before that incident ) I’ve been feeling kinda weird. My last pregnancy ended in miscarriage at 6wks 4dys. I’m nervous because I’m feeling sick and not in a good way and I’m getting close to apprx 6wks again. Thankfully working for the school system I don’t work Saturday and Sunday. With that being said. I’m going to lay down and hope when I wake up I will be just fine and feel like a fat sick ol’ pregnant lady again. lol ♥

    #6943073

    AutumnMarie53109
    Participant

    ♥ UPDATE! So I posted earlier how stressed I was and how I didn’t feel well and what not. Well I went and took a nap. Somewhere in between my 2hr nap I must have hit the OFF button and slept an extra hour. Well I would like to let you all know that I feel better and I’m nauseous as hell again! lol. I’d never thought I’d be happy to have THAT pregnancy symptom 🙂 I guess my body was just telling me to go rest. Now its telling me to go vomit. So I’ll talk to you laters! ♥

    #6943457

    AutumnMarie53109
    Participant

    ♥ So I haven’t been on P.A.L forum in a bit. So quick update. I will be 2months tomorrow and my doctor has me due Dec 6th. I will have my second u/s Thursday so monitor the heart beat of the baby. I have a feeling that my doctor is going to be on it this time around. After losing Autumn and then having a miscarriage, she doesn’t want to miss anything this time and my DH and I are convinced that this is our Bring Home Baby. I haven’t seen my DH in a long time. lol. This morning was the first time we BD’d in….I dont even know. He works the night shift and though I used to stay up and wait for him to get home, this lil baby doesn’t want me to wait for daddy anymore. I’m passed out between 9-10pm every night now. I have not announced anything on Facebook yet to my friends and only a few close co workers know. I’m still too nervous to say anything. BUT I’m slowly starting to get the itch to announce it. Maybe after my next appt. 🙂 As for baby showers, my family and I have already talked about it, and I’m probably not getting one till AFTER the baby is born. If its a girl, we have almost every thing we need because of me being pregnant with Autumn. And ( sorry to be so depressing ) it was kinda sad coming home to a house full of baby things and no baby. So….no shower until AFTERwards. Those are fun too though, because then you can show off the little one 🙂 Anyways….thats been me in a nut shell lately. I’ll try to post more often in here. Also I just posted my first u/s picture. Hopefully I get more to share come Thursday. Bye Ladies! Lots of Luck to us all! ♥

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 350 total)